Obchodní podmínky

Nákup je možný bez registrace, registrace je výhodná  pro zákazníky kteří nakupují opakovaně

1. Výběr zboží

Pro výběr zboží můžete procházet katalogem (v levé části okna ) , nebo použít vyhledávání. Po kliknutí na název zboží, nebo obrázek se Vám otevřou detailní informace o produktu.  Kliknutím na okénko koupit, vkládáte zboží do košíku.

            Stromky u kterých není koupit a košíček , neposíláme z důvodu jejich buď velké nebo malé velikosti, velkého kontejneru, nebo jich je již jen omezené množství.

Upozornění: Nejsme pouze zásilkový obchod. Jsme prodejna s 23 letou tradicí a naše priorita je prodej v prodejně , kde Vám odborně poradíme. Zásilkový obchod je služba navíc na přání zákazníků ze vzdálenějších míst!

Velikost odesílaných ovocných stromků je různá, odpovídající zvolené odrůdě a podnoži - fotografie uvádíme v poradně ve článku Tvary stromků, které posíláme.

Balík může být vysoký jen 180 cm, větve převyšující tuto výšku musíme odstřihnout!!

2. Dokončení nákupu

Nabízíme možnost nákupu s registrací i bez registrace. Registrací ušetříte čas vyplňováním údajů při dalším nákupu. Po vyplnění potřebných údajů k odeslání zásilky ( jméno, adresa , telefon, e-mail) tlačítkem - Odeslat objednávku dokončíte nákup.

V současné době využíváme služby Geis a platba je možná pouze na dobírku. U řidiče Geis můžete platit i platební kartou.

Poštovné a balné činí do ČR 220,- Kč , bez ohledu na velikost balíku a počet stromků.

3. Přijetí zboží

Po odeslání objednávky Vám přijde  e-mailem  potvrzení objednávky.  Přijaté objednávky  posíláme podle zboží - jestli jej máme skladem.

Stromky jsou zabalené v krabici, kořeny jsou zavlhčené a obalené strečovou folií. Vzhledem k velikosti kořenů není možné posílat zabalené v pilinách nebo v hlíně. Stromky vlhčíme tak, aby voda neprotekla a nerozmáčela krabici.

V den , kdy Vám zboží odešleme, dostanete e-mailem upozornění o poslání zásilky. V den dodání balíku, se s Vámi spojí řidič Geis a domluví si s Vámi předání zboží .

Rostliny objednané přes eshop máme odložené, i když už jsou mezitím vyprodané.

4. Zrušení objednávky

Zrušení objednávky ze strany zákazníka je možné, pokud ještě nebylo expedováno. Zrušení ze strany prodejce je možné v případě, že zboží není na skladě, v tomto případě Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Bez Vašeho souhlasu neposíláme jiné náhradní stromky.

Vrácení zboží je možné v souladu se zákonem 367/200Sb. bez udání důvodů do 14 dnů.Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno v naší provozovně.Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu.

5. Výsadba

Výpěstkům je potřeba před výsadbou nejdříve zkrátit kořeny tak, aby se obnovily čerstvé rány, čímž  se zlepší přijímání vody. Zároveň je potřeba odstranit mechanicky poškozené,zlomené kořeny. Vhodné je takto upravené výpěstky vložit na 12-24 hodin do nádoby s vodou. Jáma by měla být aspoň 2x tak velká jako objem kořenového systému. Na spodek jámy je vhodné přisypat  kompost, nebo ekologické hnojivo , které nespálí kořeny. Do jámy zatlačíme pevný kolík. Po přisypání kořenů do půlky,hlínu utlačíme a pořádně zalejeme. Potom jámu dosypeme a pořádně znovu zalejeme. Dbáme na to, aby místo očkování bylo .minimálně 10 cm nad zemí. Stromeček přivážeme ke kolíku minimálně na dvou místech.

Řez vykonáme až v jarním období , po uplynutí mrazů.U peckovin je bezpodmínečně nutný silný hluboký řez. V opačném případě hrozí uhynutí stromků. Citlivější druhy . broskve, meruňky je dobré na zimu obalit vhodným materiálem , Všechny stromky je nutné zajistit proti okusu. Výpěstky vyžadují po vysazení pravidelnou závlahu!

Kontejnerované sazenice se sadí po vyjmutí z kontejneru přímo - bez zkracování kořenů. Olistěné rostliny chraňte alespoň 3 dny před přímým sluncem.

6. Reklamace

Reklamace řešíme individuálně dle vzájemné dohody. Zákazník má možnost z jakéhokoliv důvodu odstoupit od kupní smlouvy a vrátit neporušené zboží zpět na adresu dodavatele a to do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží  poslat zpět v uvedené lhůtě, předpokládáme že Vám není lhostejné jestli sazenice uhyne, předpokládáme zabezpečení proti uschnutí. Po obdržení zboží budou peníze za zboží zaslány na adresu kupujícího a to nejpozději  do 10 pracovních dnů po obdržení zásilky. Reklamace na  neopuknuté zboží přijímáme pouze na jaře , na neostříhané stromky se reklamace nevztahuje. Na stromky, které opukly, ale uschly během léta, nebo zmrzly během zimy se reklamace nevztahuje. Kupující jim musí zajistit dostatek vláhy záleváním a v zimě ochranu proti mrazům.

7. Další informace

Prezentace zboží na stránkách je informativního charakteru. Fotografie webové prezentace je třeba považovat za ilustrační.

 

                                                                                                           STROMKY PRO POTOMKY

                                                                                                            Prodej stromků s.r.o.

                                                                                                            Kunovice Šlerkova 313

                                                                                                            686 04     Kunovice

                                                                                                           IČO 29240107    DIČ CZ29240107

                                                                                                            Prodejna Uherský Ostroh

                                                                                                            Svobodova 5

Provozovatel obchodu

Prodej stromků, s. r. o.  /  Stromky pro potomky

Tel.:(+420) 775 650 377
E-mail

© 2014 Prodej stromků s.r.o. Všechny fotky jsou dílem a vlastnictvím J. Verbíka
E-shop dodala firma   Liquid Design